فاکتور رسمی چیست؟ -دوشنبه, 20 بهمن 1399 خیلی از اوقات عدم توجه به نکات جزئی و پیش پا افتاده مانند فاکتورهای غلط و یا عدم توجه به صدور فاکتور رسمی سبب می شود که جرایم مالیاتی اتفاق بیفتد. برای جلوگیری از این اتفاقات باید در ابتدا با مفهوم فاکتور رسمی آشنا شویم.
اشتباههای رایج حسابداری در هر کسب و کاری وجود دارند. به لطف طیف وسیعی از نرم افزارهای حسابداری موجود برای کسب و کارهای متوسط و کوچک امروز، راحت تر می توان حساب پول های خرج شده کسب و کار را داشت.
آشنایی با موسسه حسابرسی و خدمات آن می تواند به واگذاری کارهای حسابداری شرکت شما به این مجموعه ها کمک کند.